Selasa, 31 Januari 2017

SET KURUS MURAH



Assalamualaikum...

Hai semua..pepagi ni nak cerita la sikit,sharing is caring kan 
 saya terjebak,terjatuh,terconsume set kurus murah ni gara-gara badan saya senang berangin tau,pantang silap makan mesti angin akan terkumpul susah pulak nak keluar.Pernah saya sampai kunyah halia mentah semata-mata nak bagi angin badan keluar,bayangkan lah macam mana nak tahan makan halia mentah-mentah kan,kalau asam halia tu boleh kira jugaklah,dah susah nak dapatkan asam halia tu terpaksa jugakla telan halia mentah.

konon-konon bila dah makan halia mentah tu expect la angin tu cepat keluar kan,sebab memang tak selesa kalau angin terkumpul dalam badan ,last-last sampai naik dekat kepala  angin tu....

saya ni kaki google jugak cari-cari petua buang angin ni,finally jumpa  set kurus murah ni
biasa la orang perempuan sikap ingin cuba tu terlalu tinggi...saya beli,makan ikut yang disarankan ..wow memang seperti yang dikatakan menjadi angin keluar ,perut selesa badan ringan,dapat bonus melawas lagi. Tak tukar dah lepas tu memang ambil set kurus murah ni...lagi syok berat bersalin anak kedua still sama tak naik tak turun,sekarang hampir dua tahun usia anak kedua saya, berat saya mantain sama.






Ini la dia GARLIC TABLET  kembor kepada MIN KAFFE...dorang berdua ni kalau dah berjumpa,berkerja memang superb..menjadi  isi dengan kuku,susah nak cari supplement yang sesuai dengan badan kita,bagi  saya  twin produk ni amat berkesan dengan badan 
saya...saya kongsikan khasiat bawang putih jenis tablet ni ye....



 tak lengkap la kalau saya tak serta kan sekali testimoni yang  amalkan juga makan twin produk...set kurus bajet...set kurus murah....



tak rugi mencuba set ni tau,harga mampu milik je  min kaffe plus
garlic tablet Rm 75.00

untuk detail

anum 
0139498276

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Harga Premium Beautiful 2017

Assalamualaikum dan selamat malam semua Hari ini dah puasa ke 13...ada yang dah tinggal ke....tak pe..tak pe...lepas raya kita ganti sama-...